måndag 3 oktober 2016

Matteläxa - uppdrag på NOMP till tisdagen den 11 oktober

Hej!
Nu testkör vi med matteläxa på NOMP. Har man inte möjlighet att göra den hemma, så säg bara till eller maila mig elina.burger@varberg.se så får vi lösa det på något annat sätt.

Veckans uppdrag handlar om ekvationer och detta håller vi också på med i skolan. Förra veckan visade jag eleverna hur jag gör när jag ger dem uppdrag, hur det ser ut på deras sida på NOMP och de fick själva testa att göra några uppdrag under lektionstid. Jag kommer även att visa uppdragen i morgon på matten och det är också då som eleverna får tillgång till sitt uppdrag. Uppdraget skall vara klart senast tisdagen den 11 oktober.

Undrar ni över någonting så är det bara att höra av sig. Gör det heller en gång för mycket!
Ha det gott!
//Elina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar