torsdag 16 februari 2017

Brev från Elisabeth Persson

Hej!

Som ni redan kanske fått veta av ert/era barn så är det nu klart att jag, Elisabeth Persson, kommer att ersätta Caroline till viss del. Jag är mellanstadiellärare från början men har vidareutbildat mig och under de senaste tre åren arbetat som specialpedagog här på Lindbergs skola.

Jag kommer att vara  klassföreståndare tillsammans med Elina och ta över lektionerna i svenska och SO. Caroline har haft en mycket noggrann överlämning till mig och jag hoppas att jag kan fortsätta hennes goda arbete. I mitt arbete som specialpedagog har jag varit inne i klassen en del och Caroline har bollat olika frågeställningar med mig så jag vet att det är inte helt enkelt att ta över. Jag hoppas att vi tillsammans kan göra det bästa av de här månaderna fram till sommarlovet. Eftersom jag håller på att slutföra mina uppdrag som specialpedagog innebär det att jag inte är på plats direkt på morgonen efter sportlovet, men det är ordnat med en vikarie från skolan (Maria Svahn) som tar emot eleverna och sätter igång dem. Därefter är även Nadja med, vilket är en välkänd person för klassen. Jag kommer att vara med en stund på måndag förmiddag. Tyvärr deltar jag inte heller på friluftsdagen då klassen är på Sjöaremossen, men då finns Elina och Nadja med. Sedan ska jag vara klar för att gå in på schemat.

Är det någon av er som funderingar eller frågor så mejla mig på; elisabeth.persson2@varberg.se, så mejlar jag tillbaka eller slår er en signal.

Ha en trevlig helg!

Med vänlig hälsning
Elisabeth Persson
elisabeth.persson2@varberg.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar